![]() Η Σεξουαλική Αγωγή ατόμων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, συνιστά ένα εξαιρετικά σημαντικό, όσο και σύνθετο τομέα εκπαίδευσης. Πρόκειται για μια συνεχή διαδικασία, η οποία ξεκινά από νωρίς στη ζωή του παιδιού (μαθαίνοντάς του πως λειτουργεί το σώμα του, ποιες είναι οι διαφορές των δύο φύλων, τι σημαίνει ‘ιδιωτικός’ και ‘δημόσιος’ χώρος), συνεχίζει με τις ιδιαιτερότητες της περιόδου της εφηβείας (κατά την οποία συμβαίνουν σημαντικές σωματικές, συναισθηματικές και κοινωνικές αλλαγές), για να καταλήξει στην κατανόηση της σεξουαλικότητας και τη διαχείριση σεξουαλικών συμπεριφορών και σχέσεων.
Το συγκεκριμένο σεμινάριο στοχεύει να συμβάλει στην κατανόηση του κοινωνικού και σεξουαλικού προφίλ των εφήβων και νεαρών ενηλίκων στο Φάσμα του Αυτισμού και να δώσει πρακτικές οδηγίες και λύσεις σε προβλήματα και προκλήσεις, που αφορούν στην σεξουαλικότητα ατόμων με ΔΑΦ. Οι στρατηγικές παρέμβασης που θα αναλυθούν σε αυτό το διήμερο βασίζονται στις σύγχρονες γνωσιακές τεχνικές που χρησιμοποιούνται , όπως το T.E.A.C.C.H., οι Κοινωνικές Ιστορίες, οι Εικονογραφημένες Συζητήσεις και άλλα εργαλεία βασισμένα στην Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία. Αυτό το διήμερο απευθύνεται σε γονείς που επιθυμούν να πληροφορηθούν σχετικά με τον τομέα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και Ειδικούς θεραπευτές που ασχολούνται με το Φάσμα του Αυτισμού και σχεδιάζουν να συμπεριλάβουν τις παραμέτρους της σεξουαλικής εκπαίδευσης, στο πλάνο παρέμβασης. Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο θα είναι 100 ευρώ μέχρι τις 07/05/2015. Από τις 08/05/2015 εως 15/05/2015 το κόστος των συμμετεχόντων θα είναι 120 ευρώ. Ο αριθμός των συμμετοχών είναι περιορισμένος, καθώς το σεμινάριο έχει πρακτικό χαρακτήρα, με την μορφή εργαστηρίων στο τέλος κάθε μέρας. Κατά συνέπεια θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Μετά το τέλος του σεμιναρίου θα δοθεί υλικό αξιολόγησης και παρέμβασης καθώς και βεβαίωση παρακολούθησης. Ιωάννης Βοσκόπουλος Ο Ιωάννης Βοσκόπουλος έχει πτυχίο Ψυχολογίας από τοΠανεπιστήμιο του Northumbria και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Εργασιακή και Κοινωνική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Exeter του Ηνωμένου Βασιλείου. Επιπλέον, είναι πιστοποιημένο μέλος της πολυεθνικής εταιρείας αξιολογήσεων SHL. Τα τελευταία 6 χρόνια εργάζεται συστηματικά με εφήβους, νεαρούς ενήλικες και ενήλικες με ΥΛΑ (Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό) και σύνδρομο Asperger, χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικές μεθόδους, όπως Γνωσιακή Συμπεριφορική, Κοινωνικές Ιστορίες κ.α. Έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ενδυνάμωση αυτών των ατόμων, με στόχο να αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτονομία και αυτοπεποίθηση και να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους. Επιπλέον, ασχολείται επισταμένα με την σεξουαλική αγωγή και τον επαγγελματικό προσανατολισμό ατόμων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, με σκοπό την διερεύνηση των δεξιοτήτων, των ενδιαφερόντων αλλά και των ικανοτήτων του ατόμου, καθώς και την καλύτερη δυνατή προσαρμογή τους στην κοινότητα. Λαμπρινή Ιωάννου Η Ιωάννου Λαμπρινή σπούδασε Ψυχολογία στο Πάντειο πανεπιστήμιο, και έχει ολοκληρώσει το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στον Αυτισμό που πραγματοποιήθηκε από την Ε.Ε.Π.Α.Α και το πανεπιστήμιο του Birmingham. Έχει παρακολουθήσει ένα εύρος σεμιναρίων σχετικών με τον Αυτισμό, μεταξύ των οποίων είναι το πρόγραμμα TEACCH, τα συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας P.E.C.S και Makaton, το πρόγραμμα DIR-Floortime, οι Κοινωνικές Ιστορίες, το Γλωσσικό Πρόγραμμα Αξιολόγησης και Παρέμβασης Derbyshire Language Scheme, η κινησιοπαιδαγωγική μέθοδος Sherborne, το Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (Cognitive Behavioural Drama), καθώς και τα σεμινάριια που πραγματοποιήθηκαν από την Isabelle Henault και αφορούσαν στην Σεξουαλική εκπαίδευση ατόμων με ΔΑΦ. Από το 2000 εργάστηκε ως εκπαιδεύτρια παιδιών με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού καθώς και εφήβων με αντίστοιχες δυσκολίες, με τους οποίους δούλεψε κυρίως Διαχείριση της Διάγνωσης τους και Σεξουαλική Αγωγή. Από το 2007 εως το 2013 εργάστηκε ως Υπεύθυνη Ψυχοπαιδαγωγικού κέντρου, έχοντας τον κύριο οργανωτικό και εποπτικό ρόλο. Mέσα στις αρμοδιότητές της είχε την εκπαίδευση και εποπτεία θεραπευτών, την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχολείων και νηπιαγωγείων, την οργάνωση και υλοποίηση σεμιναρίων για δασκάλους και συνοδούς. Παράλληλα έχει συμμετάσχει σαν ομιλήτρια σε επιστημονικές ημερίδες και συνέδρια. Έχοντας ολοκληρώσει το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Μονάδα Οικογενειακής θεραπείας του ΨΝΑ, έχει ασχοληθεί επισταμένα με την Υποστήριξη Οικογένειας παιδιών με Αυτισμό, δουλεύοντας μαζί τους τόσο εκπαιδευτικά όσο και συμβουλευτικά. Επιπλέον, έχει εργαστεί με ζευγάρια στα οποία ένας από τους δύο βρίσκεται στο Φάσμα του Αυτισμού ή στον Ευρύτερο Αυτιστικό Φαινότυπο. Στην συμβουλευτική υποστήριξη γονέων έχει εντάξει και την τεχνική συμβουλευτικής Marte Meo. |
επομενο σεμιναριο
Ημερομηνία:
Σάββατο 31-01-2015 και Κυριακή 01-02-2015
ωρα:
Σάββατο 08.30 π.μ. και Κυριακή 09.00 π.μ.
τοποσ:
Κέντρο Ειδικής Αγωγής ΕΚΚΙΝΗΣΗ
περιγραφη:
Εργαστηριακό Σεμινάριο VIDEO MODELLING
Η χρήση του βίντεο ως εκπαιδευτικό
μέσο στη διαδικασία επίδειξης συμπεριφορών προς μίμηση (video modelling) στα παιδιά με αυτισμό
Διήμερο εκπαιδευτικό εργαστήριο σε συνεργασία με τον Δρ Χρίστο Κ. Νικόπουλο BCBA-D, MBPsS, CSci, FHEA Brunel University, UK & Autism
Consultancy Services, UK.
Η χρήση του βίντεο ως εκπαιδευτικό
μέσο στη διαδικασία επίδειξης συμπεριφορών προς μίμηση (video modelling) στα παιδιά με αυτισμό
Διήμερο εκπαιδευτικό εργαστήριο σε συνεργασία με τον Δρ Χρίστο Κ. Νικόπουλο BCBA-D, MBPsS, CSci, FHEA Brunel University, UK & Autism
Consultancy Services, UK.
επομενο σεμιναριο
Ημερομηνία:
Σάββατο 07/03/2015 και Κυριακή 08/03/2015
ωρα:
Σάββατο10.00π.μ. και Κυριακή 10.00 π.μ.
τοποσ:
Κέντρο Ειδικής Αγωγής ΕΚΚΙΝΗΣΗ
περιγραφη:
Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ABA)και Λεκτική Συμπεριφορά (Verbal Behaviour):
Η επιστημονική βάση για την αποτελεσματική διδασκαλία του λόγου σε παιδιά με Αυτισμό
Η επιστημονική βάση για την αποτελεσματική διδασκαλία του λόγου σε παιδιά με Αυτισμό
επομενο σεμιναριο
Ημερομηνία:
16/05-17/05/2015
ωρα:
16/05 09.00- 15.30 17/05 09.30- 15.30:00
τοποσ:
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΝΤΡΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ 25, Π. ΦΑΛΗΡΟ
περιγραφη:«ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΔΑΦ»
Η Σεξουαλική Αγωγή ατόμων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, συνιστά ένα εξαιρετικά σημαντικό, όσο και σύνθετο τομέα εκπαίδευσης. Πρόκειται για μια συνεχή διαδικασία, η οποία ξεκινά από νωρίς στη ζωή του παιδιού (μαθαίνοντάς του πως λειτουργεί το σώμα του, ποιες είναι οι διαφορές των δύο φύλων, τι σημαίνει ‘ιδιωτικός’ και ‘δημόσιος’ χώρος), συνεχίζει με τις ιδιαιτερότητες της περιόδου της εφηβείας (κατά την οποία συμβαίνουν σημαντικές σωματικές, συναισθηματικές και κοινωνικές αλλαγές), για να καταλήξει στην κατανόηση της σεξουαλικότητας και τη διαχείριση σεξουαλικών συμπεριφορών και σχέσεων.
Το συγκεκριμένο σεμινάριο στοχεύει να συμβάλει στην κατανόηση του κοινωνικού και σεξουαλικού προφίλ των εφήβων και νεαρών ενηλίκων στο Φάσμα του Αυτισμού και να δώσει πρακτικές οδηγίες και λύσεις σε προβλήματα και προκλήσεις, που αφορούν στην σεξουαλικότητα ατόμων με ΔΑΦ. Οι στρατηγικές παρέμβασης που θα αναλυθούν σε αυτό το διήμερο βασίζονται στις σύγχρονες γνωσιακές τεχνικές που χρησιμοποιούνται , όπως το T.E.A.C.C.H., οι Κοινωνικές Ιστορίες, οι Εικονογραφημένες Συζητήσεις και άλλα εργαλεία βασισμένα στην Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία.
Αυτό το διήμερο απευθύνεται σε γονείς που επιθυμούν να πληροφορηθούν σχετικά με τον τομέα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και Ειδικούς θεραπευτές που ασχολούνται με το Φάσμα του Αυτισμού και σχεδιάζουν να συμπεριλάβουν τις παραμέτρους της σεξουαλικής εκπαίδευσης, στο πλάνο παρέμβασης.
Η Σεξουαλική Αγωγή ατόμων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, συνιστά ένα εξαιρετικά σημαντικό, όσο και σύνθετο τομέα εκπαίδευσης. Πρόκειται για μια συνεχή διαδικασία, η οποία ξεκινά από νωρίς στη ζωή του παιδιού (μαθαίνοντάς του πως λειτουργεί το σώμα του, ποιες είναι οι διαφορές των δύο φύλων, τι σημαίνει ‘ιδιωτικός’ και ‘δημόσιος’ χώρος), συνεχίζει με τις ιδιαιτερότητες της περιόδου της εφηβείας (κατά την οποία συμβαίνουν σημαντικές σωματικές, συναισθηματικές και κοινωνικές αλλαγές), για να καταλήξει στην κατανόηση της σεξουαλικότητας και τη διαχείριση σεξουαλικών συμπεριφορών και σχέσεων.
Το συγκεκριμένο σεμινάριο στοχεύει να συμβάλει στην κατανόηση του κοινωνικού και σεξουαλικού προφίλ των εφήβων και νεαρών ενηλίκων στο Φάσμα του Αυτισμού και να δώσει πρακτικές οδηγίες και λύσεις σε προβλήματα και προκλήσεις, που αφορούν στην σεξουαλικότητα ατόμων με ΔΑΦ. Οι στρατηγικές παρέμβασης που θα αναλυθούν σε αυτό το διήμερο βασίζονται στις σύγχρονες γνωσιακές τεχνικές που χρησιμοποιούνται , όπως το T.E.A.C.C.H., οι Κοινωνικές Ιστορίες, οι Εικονογραφημένες Συζητήσεις και άλλα εργαλεία βασισμένα στην Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία.
Αυτό το διήμερο απευθύνεται σε γονείς που επιθυμούν να πληροφορηθούν σχετικά με τον τομέα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και Ειδικούς θεραπευτές που ασχολούνται με το Φάσμα του Αυτισμού και σχεδιάζουν να συμπεριλάβουν τις παραμέτρους της σεξουαλικής εκπαίδευσης, στο πλάνο παρέμβασης.