Σεμιναρια για Γονεις

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

«ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΔΑΦ»
Η Σεξουαλική Αγωγή ατόμων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, συνιστά ένα εξαιρετικά σημαντικό, όσο και σύνθετο τομέα εκπαίδευσης. Πρόκειται για μια συνεχή διαδικασία, η οποία ξεκινά από νωρίς στη ζωή του παιδιού (μαθαίνοντάς του πως λειτουργεί το σώμα του, ποιες είναι οι διαφορές των δύο φύλων, τι σημαίνει ‘ιδιωτικός’ και ‘δημόσιος’ χώρος), συνεχίζει με τις ιδιαιτερότητες της περιόδου της εφηβείας (κατά την οποία συμβαίνουν σημαντικές σωματικές, συναισθηματικές και κοινωνικές αλλαγές), για να καταλήξει στην κατανόηση της σεξουαλικότητας και τη διαχείριση σεξουαλικών συμπεριφορών και σχέσεων.
Το συγκεκριμένο σεμινάριο στοχεύει να συμβάλει στην κατανόηση του κοινωνικού και σεξουαλικού προφίλ των εφήβων και νεαρών ενηλίκων στο Φάσμα του Αυτισμού και να δώσει πρακτικές οδηγίες και λύσεις σε προβλήματα και προκλήσεις, που αφορούν στην σεξουαλικότητα ατόμων με ΔΑΦ. Οι στρατηγικές παρέμβασης που θα αναλυθούν σε αυτό το διήμερο βασίζονται στις σύγχρονες γνωσιακές τεχνικές που χρησιμοποιούνται , όπως το T.E.A.C.C.H., οι Κοινωνικές Ιστορίες, οι Εικονογραφημένες Συζητήσεις και άλλα εργαλεία βασισμένα στην Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία.
Αυτό το διήμερο απευθύνεται σε  γονείς που επιθυμούν να πληροφορηθούν σχετικά με τον τομέα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και  Ειδικούς θεραπευτές που ασχολούνται με το Φάσμα του Αυτισμού και σχεδιάζουν να συμπεριλάβουν τις παραμέτρους της σεξουαλικής εκπαίδευσης, στο πλάνο παρέμβασης.
Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο θα είναι  100 ευρώ μέχρι τις 07/05/2015. Από τις 08/05/2015 εως 15/05/2015 το κόστος των συμμετεχόντων θα είναι 120 ευρώ. Ο αριθμός των συμμετοχών είναι περιορισμένος, καθώς το σεμινάριο έχει πρακτικό χαρακτήρα, με την μορφή εργαστηρίων στο τέλος κάθε μέρας.  Κατά συνέπεια θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Μετά το τέλος του σεμιναρίου θα δοθεί υλικό αξιολόγησης και παρέμβασης καθώς και βεβαίωση παρακολούθησης.

Ιωάννης Βοσκόπουλος
Ο Ιωάννης Βοσκόπουλος έχει πτυχίο Ψυχολογίας από τοΠανεπιστήμιο του Northumbria και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Εργασιακή και Κοινωνική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Exeter του Ηνωμένου Βασιλείου.
Επιπλέον, είναι πιστοποιημένο μέλος της πολυεθνικής εταιρείας αξιολογήσεων SHL.
Τα τελευταία 6 χρόνια εργάζεται συστηματικά με εφήβους, νεαρούς ενήλικες και ενήλικες με ΥΛΑ (Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό) και σύνδρομο Asperger, χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικές μεθόδους, όπως Γνωσιακή Συμπεριφορική, Κοινωνικές Ιστορίες κ.α.
Έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ενδυνάμωση αυτών των ατόμων, με στόχο να αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτονομία και αυτοπεποίθηση και να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους.
Επιπλέον, ασχολείται επισταμένα με την σεξουαλική αγωγή και τον επαγγελματικό προσανατολισμό ατόμων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, με σκοπό την διερεύνηση των δεξιοτήτων, των  ενδιαφερόντων αλλά και των ικανοτήτων του ατόμου, καθώς και την καλύτερη δυνατή προσαρμογή τους στην κοινότητα.

Λαμπρινή Ιωάννου
Η Ιωάννου Λαμπρινή σπούδασε Ψυχολογία στο Πάντειο πανεπιστήμιο, και έχει ολοκληρώσει το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στον Αυτισμό που πραγματοποιήθηκε από την Ε.Ε.Π.Α.Α και το πανεπιστήμιο του Birmingham.
Έχει παρακολουθήσει ένα εύρος σεμιναρίων σχετικών με τον Αυτισμό, μεταξύ των οποίων είναι το πρόγραμμα TEACCH, τα συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας P.E.C.S και Makaton, το πρόγραμμα DIR-Floortime, οι Κοινωνικές Ιστορίες, το Γλωσσικό Πρόγραμμα Αξιολόγησης και Παρέμβασης Derbyshire Language Scheme,  η κινησιοπαιδαγωγική μέθοδος Sherborne, το Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (Cognitive Behavioural Drama), καθώς και τα σεμινάριια που πραγματοποιήθηκαν από την Isabelle Henault και αφορούσαν στην Σεξουαλική εκπαίδευση ατόμων με ΔΑΦ.
 Από το 2000 εργάστηκε ως εκπαιδεύτρια παιδιών με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού καθώς και εφήβων με αντίστοιχες δυσκολίες, με τους οποίους δούλεψε κυρίως Διαχείριση της Διάγνωσης τους και Σεξουαλική Αγωγή.  
Από το 2007 εως το 2013 εργάστηκε ως Υπεύθυνη Ψυχοπαιδαγωγικού κέντρου, έχοντας τον κύριο οργανωτικό και εποπτικό ρόλο. Mέσα στις αρμοδιότητές της είχε την εκπαίδευση και εποπτεία θεραπευτών, την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχολείων και νηπιαγωγείων, την οργάνωση και υλοποίηση σεμιναρίων για δασκάλους και συνοδούς. Παράλληλα έχει συμμετάσχει σαν ομιλήτρια σε επιστημονικές ημερίδες και συνέδρια.
Έχοντας ολοκληρώσει το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Μονάδα Οικογενειακής θεραπείας του ΨΝΑ, έχει ασχοληθεί επισταμένα με την Υποστήριξη Οικογένειας παιδιών με Αυτισμό, δουλεύοντας μαζί τους τόσο εκπαιδευτικά όσο και συμβουλευτικά. Επιπλέον, έχει εργαστεί με ζευγάρια στα οποία ένας από τους δύο βρίσκεται στο Φάσμα του Αυτισμού ή στον Ευρύτερο Αυτιστικό Φαινότυπο. Στην συμβουλευτική υποστήριξη γονέων έχει εντάξει και την τεχνική συμβουλευτικής Marte Meo.


  • file-page1Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ABA)και Λεκτική Συμπεριφορά (Verbal Behaviour):
    Η επιστημονική βάση για την αποτελεσματική διδασκαλία του λόγου σε παιδιά με Αυτισμό

    ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
    Σε αυτό το σεμινάριο κλινικού χαρακτήρα θα παρουσιαστούν οι επιστημονικές αρχές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς (Applied Behaviour Analysis-ABA) και η εφαρμογή τους στην αξιολόγηση και διδασκαλία της Λεκτικής Συμπεριφοράς (Verbal Behaviour). Οι συμμετέχοντες θα ακούσουν για τις πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις και το πώς αυτές μπορούν να εφαρμοστούν στην κλινική πράξη για την αποτελεσματική διδασκαλία λειτουργικών δεξιοτήτων λόγου σε παιδιά με Αυτισμό, διαταραχές κοινωνικής επικοινωνίας, σύνδρομο Down, μαθησιακές διαταραχές και συναφείς δυσκολίες που επηρεάζουν την ανάπτυξη λειτουργικού λόγου.

    ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
    Επαγγελματίες που εργάζονται με παιδιά, εφήβους κι ενήλικες με Αυτισμό και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές, διαταραχές κοινωνικής επικοινωνίας, σύνδρομο Down, μαθησιακές διαταραχές και συναφείς δυσκολίες με δυσκολία στην ανάπτυξη λειτουργικού λόγου.
    Υπάρχει περιορισμένος αριθμός θέσεων για φοιτητές από κλάδους υγείας και εκπαίδευσης καθώς και γονείς.
    Για την επιτυχή παρακολούθηση του σεμιναρίου είναι απαραίτητο οι υποψήφιοι να έχουν βασικές γνώσεις στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ABA).

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
    Σάββατο 7 Μαρτίου 2015 10πμ-4μμ
    10:00-11:30 Βασικές αρχές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς
    11:45-13:15 Μέθοδοι διδασκαλίας βασισμένες στην Ανάλυση Συμπεριφοράς
    14:00-16:00 Η ανάλυση της λεκτικής συμπεριφοράς
    Κυριακή 8 Μαρτίου 2015 10πμ-4μμ
    10:00-11:30 Η αξιολόγηση των δεξιοτήτων επικοινωνίας και λόγου
    11:45-13:15 Η επιλογή και διδασκαλία των διδακτικών στόχων και η παρακολούθηση της προόδου
    14:00-16:00 Μελέτη κλινικών περιπτώσεων

    ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑΣ
    Η Δρ Κατερίνα Δούναβη είναι Λέκτορας στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς και τον Αυτισμό στο Πανεπιστήμιο Queen’s University του Μπέλφαστ και Αναπληρώτρια Διευθύντρια του Κέντρου Ανάλυσης Συμπεριφοράς του ίδιου Πανεπιστημίου. Είναι Ψυχολόγος και Πιστοποιημένη Αναλύτρια Συμπεριφοράς Διδακτορικού επιπέδου (BCBA-D) και η επιστημονική υπεύθυνος και ιδρύτρια του πρώτου παρόχου υπηρεσιών στην Ελλάδα που εποπτεύεται από πιστοποιημένο αναλυτή συμπεριφοράς, το Μαγικό Σύμπαν.
    Οι ιδιαίτεροι τομείς κλινικής και ερευνητικής δράσης της είναι η Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (Applied Behaviour Analysis-ABA), η λεκτική συμπεριφορά (verbal behaviour), οι ειδικές ανάγκες και οι αναπτυξιακές διαταραχές συμπεριλαμβανομένου του αυτισμού, οι μαθησιακές διαταραχές, τα προβλημάτα συμπεριφοράς και άλλοι τομείς συναφείς με την ανάπτυξη, τον λόγο και την αποτελεσματική διδασκαλία. Αυτή τη στιγμή, έχει ερευνητικά και διδακτικά καθήκοντα στο Πανεπιστήμιο Queen’s του Μπέλφαστ και έχει ενεργή κλινική δράση διάφορες χώρες (π.χ., Ελλάδα, Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο), όπου εποπτεύει τη θεραπευτική παρέμβαση και ένταξη πλήθους παιδιών και νέων και εκπαιδεύει άλλους επαγγελματίες.

    ΚΟΣΤΟΣ
    Επαγγελματίες 150€
    φοιτητές/άνεργοι/γονείς 95€ (περιορισμένες θέσεις)
    Ομάδες επαγγελματιών 3 ή περισσοτέρων ατόμων έκπτωση 10%: 135€/άτομο

    ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
    Παρέχεται βεβαίωση συμμετοχής κατόπιν ανελλιπούς παρακολούθησης των 2 ημερών.

    ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
    Ρήγα Φερραίου 25, Παλαιό Φάληρο

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    Κέντρο Εκκίνηση
    Διεύθυνση: Ρήγα Φερραίου 25, Παλαιό Φάληρο 17563
    Τηλ. 211-4089509
    E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
    Ιστοσελίδα: http://www.ekkinisi.com.gr/
    Κατερίνα Δούναβη
    Τηλ. 6978 17 18 48
    E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
    Ιστοσελίδα: www.magiko-sympan.gr

    • Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για το PDF αρχείο με τις λεπτομέριες του επόμενου σεμιναρίου για γονείς. Κλικ εδώ





                                              VIDEO MODELLING (VB) σε παιδιά με αυτισμό

    video-modelling.jpgΗ χρήση του βίντεο ως εκπαιδευτικό μέσο στη διαδικασία επίδειξης συμπεριφορών προς μίμηση (video modelling) στα παιδιά με αυτισμό Διήμερο εκπαιδευτικό εργαστήριο σε συνεργασία με τον Δρ Χρίστο Κ. Νικόπουλο BCBA-D, MBPsS, CSci, FHEA Brunel University, UK & Autism Consultancy Services, UK.


    Θέμα
    :
    Το video modelling είναι μια εκπαιδευτική μέθοδος κατά την οποία ένα άτομο μαθαίνει μια συμπεριφορά ή μια ικανότητα μέσω της παρακολούθησης βιντεοσκοπικής καταγραφής και επίδειξης της συγκεκριμένης συμπεριφοράς ή ικανότητας ενός άλλου ατόμου (μοντέλο). Η μέθοδος αυτή έχει χρησιμοποιηθεί ευρύτατα στην εκπαίδευση ποικίλων διαφορετικών συμπεριφορών και ικανοτήτων σε διαφορετικά εκπαιδευτικά πλαίσια παιδιών με αυτισμό ηλικίας 3 έως 20 ετών. Υπάρχουν ουσιαστικές επιστημονικές ενδείξεις που αναφέρουν ότι η χρήση video modelling μπορεί να ωφελήσει τα άτομα με αυτισμό. Πιό συγκεκριμένα, έχουν δημοσιευθεί περισσότερες από 90 μελέτες video modelling σε καταξιωμένα επιστημονικά περιοδικά στις οποίες συμμετείχαν περισσότερα από 200 άτομα. Το εύρος των συμπεριφορών στόχων και των διαφορετικών μεθόδων επιτυχούς εφαρμογής του video modelling επιβεβαιώνει στην ευρωστία του ως προσέγγιση για την υποστήριξη των κατάλληλων συμπεριφορών στα παιδιά με αυτισμό.

    Οι αιτίες ευνοϊκής επιλογής της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής μεθόδου από ερευνητές και θεραπευτές είναι πολλές. Περαιτέρω, η χρήση των βιντεοταινιών, εκμεταλλευόμενη την τάση των παιδιών με αυτισμό να ακολουθούν καλύτερα τις οπτικές οδηγίες, μπορεί να γίνει ένα ελπιδοφόρο μέσο για την εκπαίδευσή τους. Οι εκπαιδευτικές βιντεοταινίες εύκολα αναπαράγονται και εξάγονται, και με κατάλληλη συσκευασία, μπορούν να είναι χρήσιμες στους οργανισμούς/εταιρίες με περιορισμένους οικονομικούς πόρους και εξιδεικευμένο τεχνικό προσωπικό. Προσεκτικά κατασκευασμένα προγράμματα βασισμένα στο βίντεο μπορούν να κερδίσουν την προσοχή των παιδιών με αυτισμό, να τα παρακινήσουν, και να προωθήσουν την εκμάθησή τους, ειδικά στις περιπτώσεις που απαιτείται βοήθεια ενός-προς-ένα. Η ένταξη τέτοιων εκπαιδευτικών προγραμμάτων στις σχολικές τάξεις θα μπορούσε να παρέχει μια οικονομικά αποδοτική μέθοδο διδασκαλίας συμπληρωματική της τρέχουσας εκπαιδευτικής πρακτικής.

     

    Στόχοι: Ο κύριος στόχος αυτού του διήμερου διαλογικού εργαστηρίου είναι η ουσιαστική κατανόηση, από τους συμμετέχοντες, όλων των σημαντικών φιλοσοφικών και εννοιολογικών υποστηρίξεων της εκμάθησης μέσω της παρατήρησης (εκμάθηση μέσω της διαδικασίας επίδειξης συμπεριφορών - modelling), που είναι κρίσιμα για το σχηματισμό του video modelling. Μετά την ολοκλήρωση του διήμερου εργαστηρίου , οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει σημαντική γνώση την οποία θα μπορούν να χρησιμοποιούν στο σχεδιασμό εξατομικευμένων και κοινωνικά αποδεκτών επεμβάσεων για την προώθηση ποικίλων διαφορετικών δεξιοτήτων στα παιδιά με τη χρήση του video modelling.

     

    Δραστηριότητες: Αυτό το εργαστήριο θα χρησιμοποιήσει ένα σχήμα διάλεξης και συζήτησης μαζί με βιντεοσκοπημένα παραδείγματα και πραγματικά στοιχεία απόδοσης/επίδοσης από τα παιδιά με αυτισμό για να επεξηγήσει τις βασικές έννοιες. Οι συμμετέχοντες θα συνεργαστούν διαλογικά σε παραδείγματα πρακτικής. Προφορικές και γραπτές ασκήσεις θα τους παρασχεθούν μέσω CD-Rom το οποίο θα αναφέρει λεπτομερειακά όλες τις προόδους της μεθόδου του video modelling στον αυτισμό.

     

    Δηλώσεις συμμετοχής: Αυτό το εκπαιδευτικό διήμερο εργαστήριο είναι κατάλληλο για κάθε άτομο (γονείς και επαγγελματίες) υπεύθυνο για την επιτήρηση, την ανάπτυξη, ή την τροποποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων των παιδιών με αυτισμό καθώς επίσης και για αναγνωρισμένους BCBA ή BCABA αναλυτές συμπεριφοράς.

     

    Ο Δρ Χρίστος Νικόπουλος είναι Λέκτορας στη Σχολή Επιστημών Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας στο Brunel University, UK όπως και Ιδρυτής της Εταιρείας Autism Consultancy Services που εδρεύει στο Λονδίνο, UK. Είναι Αναγνωρισμένος Αναλυτής Συμπεριφοράς – Διδακτορικού επιπέδου (BCBA®-D) και κατέχει DPhil στη Ψυχολογία, ερευνώντας τη χρήση του video modelling ως συμπεριφοριστική αναλυτική προσέγγιση στην θεραπεία του αυτισμού. Έχει αποκτήσει διεθνή εμπειρία συνεργασίας με παιδιά με αυτισμό, η οποία έχει οδηγήσει σε πολυάριθμες δημοσιεύσεις (συμπεριλαμβανομένου της συγγραφής βιβλίου στο video modelling στον αυτισμό) καθώς επίσης και την παρουσίαση κεντρικών ομιλιών σε εθνικά και Διεθνή Συνέδρια. Η τρέχουσα έρευνά του για τη χρήση του video modelling στα άτομα με αυτισμό είναι στην πρώτη γραμμή της έρευνας και ανάπτυξης σε αυτό το θέμα και πολλοί ερευνητές, εκδότες, κλινικοί γιατροί, θεραπευτές και γονείς από όλο τον κόσμο έχουν έρθει σε επαφή μαζί του επιδιώκοντας τις συμβουλές/την καθοδήγησή του.

     

    Βασικές θεματικές ενότητες

     

    Ημέρα 1

    Εισαγωγή στη Χρήση του Video Modelling στη Θεραπευτική και Ερευνητική Προσέγγιση του Αυτισμού
    Βασικές Φιλοσοφικές και Εννοιολογικές Θεωρήσεις της Εκμάθησης Μέσω της Παρατήρησης/Εκμάθησης Μέσω του Modelling
    Video Modelling και Βασικές Αρχές Συμπεριφοράς
    Επισκόπηση του Video Modelling με Εστίαση στις Κυριότερες Δυνατότητες αυτής της Προσέγγισης (π.χ., αποτελεσματικότητα του video modelling με βάση την ηλικία, τους θεραπευτικούς στόχους, το πλαίσιο εφαρμογής του κλπ.)
    Κατευθύνσεις Αποτελεσματικού Σχεδιασμού του Video Modelling
    Αναλυτική Εφαρμογή των Διαφορετικών Τύπων (π.χ., video modelling, self-modelling, priming modelling, point-of-view modelling) και Δεξιοτήτων/Συμεριφορών (π.χ., κοινωνικές δεξιότητες, δραστηριότητες καθημερινής ζωής, επικοινωνία/ομιλία, παιχνίδι, κοινή προσοχή, παραπτωματικές συμπεριφορές)

     

    Ημέρα 2

    Αναλυτική Εφαρμογή των Διαφορετικών Τύπων (π.χ., video modelling, self-modelling, priming modelling, point-of-view modelling) και Δεξιοτήτων/Συμεριφορών (π.χ., κοινωνικές δεξιότητες, δραστηριότητες καθημερινής ζωής, επικοινωνία/ομιλία, παιχνίδι, κοινή προσοχή, παραπτωματικές συμπεριφορές) (Συνέχεια) Τεκμηριωμένη Πρακτική Εφαρμογή: Video Modelling Εφαρμογή της Εκπαιδευτικής Μεθόδου του Video Modelling μέσω Επιλεγμένων Κλινικών Περιπτώσεων.

     

    ΚΟΣΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

           
    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ 180€    
    ΦΟΙΤΗΤΕΣ 160€    
    ΓΟΝΕΙΣ 160€    

     

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

     

     

    ΩΡΑ  ΗΜΕΡΑ 1
    8:30–9:00 Εγγραφές- Παραλαβή Υλικού
    9:00–10:00 Εισαγωγή στη Χρήση του Video Modelling στη Θεραπευτική και Ερευνητική Προσέγγιση του Αυτισμού
    10:00–11:30 Βασικές Φιλοσοφικές και Εννοιολογικές Θεωρήσεις της Εκμάθησης Μέσω της Παρατήρησης/ Εκμάθησης Μέσω του Modelling
    11:30–12:00 Coffee break
    12:00–13:30 Video Modelling και Βασικές Αρχές Συμπεριφοράς
    13:30–14:30 Επισκόπηση του Video Modelling με Εστίαση στις Κυριότερες Δυνατότητες αυτής της Προσέγγισης (π.χ., αποτελεσματικότητα του video modelling με βάση την ηλικία, τους θεραπευτικούς στόχους, το πλαίσιο εφαρμογής του κλπ.)
    14:30–15:15 Lunch Break
    15:15–16:15 Κατευθύνσεις Αποτελεσματικού Σχεδιασμού του Video Modelling
    16:15–17:00 Αναλυτική Εφαρμογή των Διαφορετικών Τύπων (π.χ., video modelling, self-modelling, priming modelling, point-of-view modelling) και Δεξιοτήτων/ Συμπεριφορών (π.χ., κοινωνικές δεξιότητες, δραστηριότητες καθημερινής ζωής, επικοινωνία/ομιλία, παιχνίδι, κοινή προσοχή, παραπτωματικές συμπεριφορές)

     

     

     







     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    .................................................................

     

    ΩΡΑ  ΗΜΕΡΑ 2
    9:00–11:00 Αναλυτική Εφαρμογή των Διαφορετικών Τύπων (π.χ., video modelling, self-modelling, priming modelling, point-of-view modelling) και Δεξιοτήτων/Συμπεριφορών (π.χ., κοινωνικές δεξιότητες, δραστηριότητες καθημερινής ζωής, επικοινωνία/ομιλία, παιχνίδι, κοινή προσοχή, παραπτωματικές συμπεριφορές) (Συνέχεια)
     11:00-11:20  Coffee break
    11:20–13:30 Τεκμηριωμένη Πρακτική Εφαρμογή: Video Modelling
    13:30–14:15 Lunch Break
    14:15–15:45 Εφαρμογή της Εκπαιδευτικής Μεθόδου του Video Modelling μέσω Επιλεγμένων Κλινικών Περιπτώσεων
    15:45–17:00 Εφαρμογή της Εκπαιδευτικής Μεθόδου του Video Modelling μέσω Επιλεγμένων Κλινικών Περιπτώσεων
  • Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για το PDF αρχείο με τις λεπτομέριες του επόμενου σεμιναρίου για γονείς. Κλικ εδώ 

 

  •  

  •  

    επομενο σεμιναριο

    Ημερομηνία:
    Σάββατο 31-01-2015 και Κυριακή 01-02-2015
    ωρα:
    Σάββατο 08.30 π.μ. και Κυριακή 09.00 π.μ.
    τοποσ:
    Κέντρο Ειδικής Αγωγής ΕΚΚΙΝΗΣΗ
    περιγραφη:
    Εργαστηριακό Σεμινάριο VIDEO MODELLING

    Η χρήση του βίντεο ως εκπαιδευτικό
    μέσο στη διαδικασία επίδειξης συμπεριφορών προς μίμηση (video modelling) στα παιδιά με αυτισμό
    Διήμερο εκπαιδευτικό εργαστήριο σε συνεργασία με τον Δρ Χρίστο Κ. Νικόπουλο BCBA-D, MBPsS, CSci, FHEA Brunel University, UK & Autism
    Consultancy Services, UK.

    επομενο σεμιναριο

    Ημερομηνία:
    Σάββατο 07/03/2015 και Κυριακή 08/03/2015
    ωρα:
    Σάββατο10.00π.μ. και Κυριακή 10.00 π.μ.
    τοποσ:
    Κέντρο Ειδικής Αγωγής ΕΚΚΙΝΗΣΗ
    περιγραφη:
     Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ABA)και Λεκτική Συμπεριφορά (Verbal Behaviour):
    Η επιστημονική βάση για την αποτελεσματική διδασκαλία του λόγου σε παιδιά με Αυτισμό